søndag 11. juli 2010

Hrmpffffffffffffff!!!!!

Hørte en rar lyd når jeg lå på sofaen i går ettermiddag.. Axel sto akkurat å pratet med meg når lyden kom... Han gikk ut for å sjekke om det var en fugl som evnt hadde flydd inn i vinduet, for lyden kom fra ett av de store vinduene..Men ei noen fugl der.. Tok opp rullegardinen i dag for det er overskyet( orker ikke den varme sol steika inn- noe vi har vært rimelig skjemt bort med i sommer).. Da ser jeg hva lyden var: Lar bildene snakke for seg.. =(



Kan jo fortelle att det er ei gulv til tak vindu...

Hoode pinen som har fulgt meg ei uke, er forresten borte nu =)!!! Har vært ei slit uke kan man si: Hodepine, Flimmer på øynene, Nakke og Rygg smerter som har strålet ned i beina.. Og sist men ikke minst slo magen min seg vrang på fredag ettermiddag=(!! Huff!!! Men nu sitter jeg kun igjen men vondt i hofte/ sete.. Og støle armer etter av-skoing på Glampi i går..
Så det går den rette vei..
Glampi kjørte vi på sommer beite i går.. Han og syv andre Islendere skal kose seg på enorme områder med gress, skog og bratt terreng.. Så dette tror jeg blir deilig for han..

(bilde kopiert og "lånt" fra Espen M. A. fra den tiden har gikk i skole hos han).

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar