lørdag 14. august 2010

My newest MAISON and a cup of tea ♥ ♥ ♥ !!



= plan nr 1.. ( skal nytes sammen med freia melke hjerter ♥ ♥ !! )..
Neste punkt på dagen er att nu skal jeg få fellet av denne baggy luen, som jeg sikkert har hatt på pinnen de siste to mnd..
Punkt 3: Hus vask.... ( ps: det er faktisk ganske raskt. For nu er det så flott å ryddigt i vårt hjem, og det blev vasket på torsdagen før jeg hadde sy møte)..

Huset er stille og fredeligt i dette øyeblikk.. Hedda er på vei til bursdag på lekeland, far kjører.. + att de skulle noen ærende på Lena først.. Henriksen sitter oppe i sin egen lille verden: Legolandia.. Og da er jo han fortapt for noen timer.. Men lurer på om jeg skal prøve å få jaget han ut i stede!..

Kan vell konkludere med att dette kvalifiseres til: En god start på dagen / helgen =))..

Nei nu skal jeg ikke bruke opp "fri" tiden min her inne i blogg verden..
Her skal det nytest!!!

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar