søndag 21. november 2010

Dem blir store så alt for fort.....


edit: Yesterday..
Nei da!!!.. hi hi.....
Bilder av min kjekke lille mann : D.. Klar for å reise til Ida på Karneval bursdag.. Og Ida er datteren til Anne som har stallen hvor Glampi står.. Anne er oxo Hedda og min sin ride instruktør.. Så hva er vell mere passende å trekke på seg cowboy`s klærne, frem med revolveren og "på" med skjegget da......

Kvelden i går blev som sagt tilbrakt på julebord.. Hvor jeg egentlig var ment på å være sjåfør.. I siste time endret det seg, og jeg kunne også kose meg med godt drikke.. På menyen sto det Tiger reker ( scampi) friterte som forrett.. Hovedrett besto av diverse kjøtt ( zebra, krokodille, bison og kenguru), hvor alt smakte meget godt!.. Tilbehør ris, div chuttney,  curry saus, banan og div nøtter... Dessert: Papaya fylt med frukt ( jordbær, amerikanske blåbær, honning melon) toppet med en røre av rømme, brunt sukker og konjakk...
Formen i dag er upåklagelig.
Og dagen dedikerer jeg allikevel til sofa kos med strikketøy i hendene..
( Vamp som gikk på tv i går, opptak i Get`n  skal og nytes)..

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar