søndag 2. januar 2011

Ut på tur, ved vannet.









Gå tur i solnedgang`s lyset: Location: Skibladner brygga på Kapp..

Måtte oxo legge inn ett bilde av isen som sakte men sikkert kommer smygende`s .. Skrekk inngytende fascinasjon... Må innrømme att jeg kjenner ett sug i magen, i det jeg står 1- 1, 5 meter fra kanten!!!!! Isssssjjjjjj!!! SKUMMELT!!

Før vi reiste ned på brygga, var vi en kjapp halv time i stallen.. Liten gå tur over brua og tilbake... Grooming.. Pærer og tørred brød..
"Mannen" så ut til å ha det rimelig bra :))!!

Kjenner virkelig på att jeg savner å ri..
Først 14 dager`s pause, mens jeg gikk på voltaren kur.. Dagen etter endt kur, når jeg sku i stallen : da hadde hesten kun sko på tre av beina...
Og Thomas som skor hestene sku da ha jule ferie ( noe som er en vell undt)...
Så det er i hvertfall 3 uker siden sist jeg ridde..
+ Det er faretruende kort tid til Island`s turen vår... Så hadde jo vært greit å få smurt opp igjen "kunnskapen"  , litt før turen..
Så kjære sko`eren min : Jeg venter på deg ;)!


Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar