mandag 14. mars 2011

Miss My Horsey Today !

Kvelds uke....
Har "avtalt" med meg selv : Kvelds uke er lik, fri uke for Glampi.. ( og meg iht hest).. I og med att det er nok "stress" / lange dager, for meg da..
Har kjent masse på det i dag att jeg har savnet han mye..
Og det er jo kun mandag.. ehee.....
(Deilig å kjenne att jeg savner han :/, et bevis på att han er den "rette" for meg?? ;))))....... )

Hadde en kjempe digg hopp økt på banen med han på lørdagen.. Flink hest, og flink mei *:).. Blev litt "mobbet" på jobben i dag, om att hindrene var litt lave.. Men ut ifra min kunnskap/ erfaring med "sprang" ;) , så var det høyt nok for første runde...
Vi kom oss helskinnet over begge to :D.

Så kan med hånden på hjertet si: Dette Skal Gjentaes!!!

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar