fredag 1. juli 2011





Hedda har fått seg egen hamster :)... : Jolly, en jente hamster... Ikke korthåret, men heller ikke helt langhåret heller.. Litt lodden igrunn... Farge svart med hvit stripe under fra haken og helt bak.. Den andre hamsteren er JoGo..: Langhåret, flerfarget og det er en gutt :)).. JoGo ( egentlig Jogrimm.) er ca ett år..

Må jo oxo legge inn ett skrytebild av baksten min fra ett tidligere innlegg : I anledning besk hos Hanne og hestene på Feiring.. Tok ligeså med meg vaniljekremboller m/ melis og kokos..
Koser meg nu med en liten rest fra i går sammen med en kopp kaffe M/ vaniljesaus i ...

:O)

BTW: DET ER HELG!!!!!

God Helg Folkens :D

Annie Me.

2 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg lyst på boooller :D

    SvarSlett
  2. Kan kose oss med boller en dag, du og jeg vett u :))..
    Boller i frysen, så bare å tine så har vi kosen..
    Ps: bare hyggelig med besøk av deg og hundene vet du.

    :D

    SvarSlett