onsdag 23. november 2011

Today and Yesterday..

hHmMmmpFfff!!!
Sku kose meg å blogge mens jeg koste meg med lunsjen min i sta...
Men ikke noe "nett" ://// F@`n...
Men koste meg skikkelig med Lunsjen min alikavell :o)!

Sjå hva Axel hadde kjøpt til meg, te lunsj i dag !!

I går var jeg med Kaisa på Starum, med Oklund:

Og jupp, jeg prøvde han: dog i skritt da..
Hesten her er 183 over manken mot Glampi sine 140 disj..
Vekt på ca 700 kg mot Glampi, ca  350/400..
Ja så han er jo nesten dobbelt så stor.
Mot min overraskelse syntes jeg det ikke var så ille høyt å sitte oppe på han..
hmm.. hi hi

Blitt litt håndarbeide fremstilt den siste tiden,.
Men jeg har jo vært litt slakk på monterings fronten...
Men ett hekla sjal til Hedda er klart, og tatt i bruk:

Brukte ett nøste på 100 gr.
Nål 5,5.
Garn:

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar