lørdag 23. juni 2012

St.Hans... Joda, men..

Hjemme kveld i sofa kroken..
Fondù med godt tilbehør, lørdags godis og chips..
Justin Bieber Dokumentar på titte kassa, sammen med barna :).

I går var det natt åpent på Gjøvik, men vi var der på ettermiddagen da..
Hedda og jeg  kjøpte oss like shortser ( + litt til,da ) :



Men, hverken jeg eller Hedda ville ha svarte knapper...

SÅ:

Va-Va- Vomm :)))

Gull knapper gjør stor endring!!!

Har ikke valgt helt like knapper:


Mine er gull med svart.. Hedda sine er Gull m/ "ridder skjold".. Hun har oxo en liten ekstra detalj, den øverste knappen på hver side er større en de tre under :))).

En annen sak er att jeg har ikke helt glemt av handarbeidet mitt for tiden, bare vært SLØV med å blogge produksjonene mine:
Men slenger med -LITT- av det nu:


4- par nyfødt baby sokker, og 1 stk baby teppe.

1 par herre sokker, str 43 ( blå).
2 par dame sokker, str 38.

På pinnen har jeg ett par kne strømper til Hedda, straks klar for hæl felling.

God St.Hans Lørdag!!

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar