tirsdag 13. oktober 2009

Mine første lange strikke strømper er in progres .



Blir som i det forrige innlegget : fra arkivet.

Har forresten strømper på pinnen : laaaange strikke strømper er ett kjempe must å ha når man rir på vinteren. Kjempe spent på hva resultatet blir..

Strikker etter oppskriften på de som er i allers sitt julehefte for i år.

Strikket foreløpig vrangbord øverst, så litt glatt strikk og så fant jeg ut att en hullbord ville gjøre seg fint ( kan jo ikke bare holde seg til det som er i mønsteret- sitt eget lille vri må jo legges til =O). )

Garn: Viking Sportsragg. Farge: Lys rosa multi.

(og tenker meg att det blir sløyfe band i hullborden).

Jobber kvelden denne uken, så blir jo ikke tid til så mye strikking denne uken.

Men ta meg en liten økt nu.

Har lånt meg True Blood  sesong 1 av Tina =), så får ta ett par episoder , pluss litt strikking.

Rekker det før jeg skal dusje, for så å reise på jobb......

Annie Me^^;)*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar