torsdag 15. oktober 2009

Siste kveld denne uke......

Da skal jeg ha min siste kveld for denne kvelds skift uke.

Fest på jobben i morgen, og Veronica er så snill att hun ville ta kvelden for meg=O) takk Veronica!!!

Ikke bare bare å få "stand inn" når man er den med ansvaret... Men for snille jenter ordner det seg (sier dem ^^ ).

Og heldigvis ordnet det seg denne gangen oxo!

Ikke fått strikket noe det siste døynet- men har en hel helg FRI til helgen, jippi.

Så regner med att jeg får fart på pinnene da.

Har ellers kjøpt inn 20 fyrstikk esker som jeg skal "kle" på.

Og ble veldig inspirert i :Haust: sin blogg til å lage glass "stein" magneter.

Har glass "steinen" men må få kjøpt meg pantokit lim.

Hmmmmm....

Har blitt betraktelig kaldere ute de siste dagene : 4 minus i går morges.

Det kommer alltid som et lite sjokk, den første kulden.

Men når det blir snø- da er det vinter: Og vinter det er jo min favoritt års tid =O)!

*Masse god te

*Peis varme

*Strikkings lysten er 100 %

*Gå på skøyter med barna


Tror det får være alt for i dag

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar