søndag 1. november 2009

Min helg...



Da har jeg nydt  noe få timer med "helg"..

Har hatt vare telle helg på jobben, og frem til kl 14 i dag så har jeg enten vært på jobb eller sovet.

Så nu er jeg "fornøyd" med att jeg har fått strikket litt til på pulsvantene mine.

Multi farget garn i burgunder/blå/ grønn multi farget Silja.

60 masker.

Pinne 2,5.

14 runder vrangbord, 26 runder rett, så 11 masker felles for tommel.

Strikk frem ,tilbake, frem.

Legg så opp igjen de 11 maskene- strikk så en runde rett.

For så å strikke en vrangbord til på 10 runder.

( syntest det egentlig er kjedelig å strikke to like ting (( selv om det er behov for to)).

Så det har jeg egentlig vært ganske så treig med til å komme i mål med =(.  )

Men nu har jeg igjen de siste 9 rundene i 2 vrangbord, så skal det felles av =) !!

Så da kan jeg møte litt mere kulde på heste ryggen før jeg trenger å dra på meg ride hansker..

( ikke spesielt glad i å ri med hansker, og det pleier å bli ganske så kaldt før de settes på ).

Dykker "ned" igjen i arkivet for å vise ett gammelt ^^; prosjekt.

Har jo noen samlet på "film" opp igjennom tidene.

Og nu som jeg endelig har fått meg en blogg- så øyner jeg jo muligheten for å få vist dem frem.

PROSJEKT: oldemors ruta pledd- Tok vist bare bilder under monterings seansen.

Men "færdig" er det.

Rutene er ca  25x25 cm.

Planen underveis var null farge sammen setting.

Annie me.



Ps: må jo heller ikke glemme å fortelle att jeg har klart å produsere 4 luer de siste par ukene- og nu som disse J@<7a>  pulsvantene er færdige. Så er det tilbake til produksjonen av luer =).

Har en Cup Cake på planen med røde knapper som non-stop og rød pom pom i toppen. + en egen tolkning av Dead Fish..

Æ glær mæ^^;)*.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar