onsdag 4. november 2009

UTROLIG......

Hvor fornøyd man kan føle seg...

*Jobb dagen gikk unna i en fei i dag.

*Vært i stallen med min datter og ei venninde av henne( de går på kurs).

 Med oss i dag var hundene , mann og bror.

* Smurt niste til meg og barna, for morgen dagen. ( ikke hverdags kost =/, ).

( til og med stekt bacon ( i disse svineinfluensa tidene.Hmmm mm, nei da..).

For bacon er utrolig godt på leverpostei brødskiven.

* Lakket neglene mine: Elsker blod røde negler.  (hi hi)..

* Lagt opp til en ny muffins lue.. ( må jo få et muffins søsken)..

*Skal lage meg en god kopp te.mmmmmm

*Se på film: Manne som elsket Yngve.

( Josehine på jobben. Svensk. Snakket om hvor godt hun likte filmen. Jeg. Norsk. Hva, ; den har jeg aldri hørt om..RØDME.. Så da hadde hun tatt den med på jobben i går- Men jeg var ikke på jobb i går **(.. Så da fikk jeg den med i dag ).

*

Da tror jeg neglene mine har tørket: Sofaen kaller.


Annie Me ^^;)*.


Ps: Det snør i dag =) =) !!

1 kommentar:

  1. Åååh* jag vill också ha en cupcake lue <3
    Har inte bestämt mig för färg eller nåt än...svårt är det!

    Ja dåligt där med Yngve filmen :p
    Jag vill gärna låna Dinas film av dig!?

    SvarSlett