torsdag 27. mai 2010

Finaly..



Får jeg blogget om litt håndarbeide...  "Lenge" siden de blev ferdige, men kabelen til kameraet mitt var jo vekke en stund... Fant det igjen.. Men så tokk det litt tid til før jeg fikk tatt bilder av produksjonen.. Så her er det: 1 par lange ull sokker str 35.. ( strikket etter standard oppskriften jeg følger.. Men str jeg strikket etter var 8 år..).. Når jeg strikker til meg selv bruker jeg å følge 10- 12 år.. Det blir 37/38 i str.. Og 2 par Head Bands i norske stripene.. Og 2 par Head Bands i knæsj 80-talls rosa.. Har igjen å få sydd på tagsene mine.. men....Det får vi ta en annen gang.. ^^  Står nu på farten for å hente Hedda på skolen.. Så skal vi dure til Glampi i stallen.. Han blir vår.. =O) ... Spennende... IIiiiiiHHHiihhhhiiiiiiii....

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar