lørdag 15. mai 2010

Treigt nett =( !!




Da tok det meg nesten 1,5 time å laste opp disse tre bildene.. Jippi.. NOT!!!.. Frustrerende..JA!!..Bildene er dagen frokost : Hjemme laget potetsalat, StrandaSkinke, korni og masser av frukt =))))..Vår mat...Og noe jeg skikkelig fyser etter rundt 17 mai.. De to andre er av garnet jeg kjøpte i Budapest : Digg Rosa farge, og en mild Eple grønn.. Er i tenke boksen for hva de 10 nøstene skal få bli..Så mens mann tenker, har jeg startet på ett par til med lange sokker.. Mens jeg var i Ungaren strikket jeg ferdig ett par i str 8 år / sko str 35.. Passe til Hedda.. Har oxo strikket ferdig 2 stk "head" band i sjokk rosa og to stk i Norske stripene.. har montert alt sett bort fra de to siste "head" bandene.. Så derfor ikke blogget ennu.. Har en regel for meg selv: Umontert= Ikke lov å blogge!!.. Og det er en god regel for den som syntes att montering er noe skit.. For da får mann ett press på seg =) !! He he.. Og JA, jeg er en som virkelig trenger ett spark.. Sånn att ting blir gjort.. iii  hii.. Well da fikk jeg faktisk inspirasjon til å sette igang monteringen.. Så smi mens "jærnet" er varmt.

Snakkast.

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar