mandag 13. desember 2010

1980..

Mitt fødsels år, og antall hitt`s på bloggen min.. Det må jo få være med i bloggen min. :)..
Denne uka er kvelden på jobben, dvs arbeidstid  fra kl 13.00 til kl 21.00.. Spennende å se da om mann kommer i "land" til kl 21.00.. Da det har vist seg som "tradisjon" de senere uker att klokken har blitt tett på 22.......
Men enn får bare gjøre sitt beste, så må jo bare tiden bli det den blir..
Føler egentlig att jeg har litt dårlig med tid nu.... Kl er 11.24... Og jeg burde/ må sitte i bilen kl 12.15.. Tar 16 minutter å kjøre, men jeg skulle gjerne løpt raskt innom H&M... : Hedda var på shopping med bestemor på lørdagen.. Da de kjøpte en kjempe fin petrol farged kjole med svarte polka-dotts.. Uprøvd og i str 140... Hedda blir ti i februar, og ingen liten, snart ;) ti åring... Så kjolen`s glidelås manglet ca ti/ femten cm på å kunne bli lukket...
Det får være nokk tid for nu: 42 min til avgang, inn i dusjen og på med maska... Løp, løp, løp.....

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar