fredag 31. desember 2010

Årets siste dag.



Våknet kl 07.15!..... Hmmmmm...
Det var igrunn en morgen, jeg etter "planen" hadde tenkt å sove lenge.. - Dog ei..
Men utrolig god å få noen stille timer for seg selv på morgenen... Koset meg med Te (og kanelboller) i det myke "lyset" av juletreet og husets jule lys dekorasjoner.. Og det inviterte meg til en runde med kameraet...  Etter endt knipsing, tenkte jeg att jeg skulle leke meg litt i picnik ( photo redigering`s program).. Noe som endte i att jeg kjøpte meg ett år med abonnement til den nette sum av $24,87.. Fikk da masser av nye bruksområder.. Rammer etc..

Kl er nu: 10.40 og barna er våknet og husets "fred" er brutt..
På tide å lage frokost, kanskje??

Planer også om en tur til stallen : Siste "snakk" med mannen i mitt liv ♥ Glampi , i dette år 2010..

Kvelden i dag vil bli tillbringet hjemme med mann og barn, menyen består av fondué med tilbehør..
(Kalkunen kommer på bordet Søndag.)

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar