torsdag 23. desember 2010

Snart klar..


As last year, and every year before that.. Nesten i rute, men ikke helt.... Den øverste pakken blev levert i går, og den nederste blir levert i morgen på formiddagen. Så blir vell jule kveld på kjærringa og familien i år og :).  Jule kvelden blir som vanlig: Same prosedyre as every year.. Svigermor og svigerfar kommer opp til oss.. Først på dagen tar de med seg barna en tur i kirken, så blir det kaffe og kos frem til middagen...  Er forresten så heldig att svigermor handler inn maten og jeg kokkelerer.. Far i huset vasker.. Også pynter jeg og barna.. Middagen er tradisjonell iht østlandet : Ribba og det som hører til.. Yummi..
Innimellom rydding og pynting, har jeg rukket å se The Grinch Who Stole Christmas, sammen med barna.. Er en desidert favoritt fra min sin side ;).. Da jeg kan se meg litt som en evt lille "søster" av han.. Synes nesten, att jula liksom blir litt mye styr.. Ihvertfall forkanten av høtiden.. Men i det vi kommer til jule dagen, så er det jo en "varm" dag allikevel..
Tru det bli en fiin dag og kveld i morgen..

God Jul fra sofaen, med en god kopp varm gløgg m/ rødvin, i lunt lys fra juletreet.

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar