søndag 13. februar 2011

BrrRrr : DET ER KALDT!!!!!!

Jepp: kan med sikkerhet si att det er kaldt!!! På Biri og stevne område viste termometeret i bilen min - 29`c...
Mens vi blev opplyst om att det var -26`c... Så ett sted mellom der = uansett for kaldt! Så kaldt att stevnet`s siste del blev avlyst.. I sånne temperaturer er det no human`t for hverken menneske eller hest og prestere noe..
Men jeg for en gangs skyld blev ikke frossen :)... Deilige superundertøy, microfleece og Islands ullgenseren min, pluss deilige lårhøye strikka sokker !!
Canada boots,  Roxy snowboard bukse og jakke :)!! Hals og "tre" fingrede vantene mine.

I skrivende stund har jeg gulerot kake på avkjølning : venter bare å få på den deilige krem :)..
Har oxo laget raspa gulerot med eddik, sukker og vann : gulrot salat....
Planen er å servere fiskeboller med hvit saus m/ poteter og gulrot salat til meg og barna... Far i huset vil få servert karbonader og stekt løk i stedet for fiskebollene, da han ikke spiser fisk.............

Nu skal jeg og Hedda slakke sofaen: Se film: Coraline og den hemmelige dør, vær forsiktig med hva du ønsker deg, fra regissøren Tim Burton..
My favourite Regissør.

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar