søndag 13. februar 2011



Siste prosjekt på pinnen :) !!! Vest til Hedda, pinne nr 6,5 og ( 6 på hals runden : da man ikke hadde 6,4 i 40 cm..) Garn: kjøpt på Island typ 100 % uekte ;)!!! Men deilig da, Acryl.. Da vi er noen skikkelig ull "allergikere".. Mønster og vest blev til under veis : la opp ca 30 masker og strikket frem og tilbake bak, sånn att den blev lengre bak.. Endte til slutt opp med 110 masker, hvor det er delelig på 5!!! Da mønster er greit å få til å "gå" opp med 5.. Strikket videre opp til arm hullene.... Felte 16 masker under hver.. Og la opp igjen 30/32 masker : husker ikke helt.... Felte så jevnt opp til hals... Halsen strikka jeg god og høy i rille strikk.. Hekla så 3 runder fast masker rundt ned kantene og arme hullene... Monterte allllllllt for mange tråder og satte på merke lappen min :D ... Voila ferdig!!!! Og passe til min 10 åring ( i morgen! ikkkkk som tiden flyr!)..... Men vil tro att str er ca 12, da hun ikke er noen liten 10 åring....

Dagen i dag: Skal tilbringes på Biri, Mjøs Cupen: Islandshest stevne... Men ikke fornøgd med gradestokken i dag. Aktuelle grader utenfor døra når jeg sto opp for en halv time siden var - 24,4 kalde blå!!!!!!!!
 BBbbrrrrRRrrr!!!! Detta bli en kald fornøyelse.. Sola er ventet i dag, så vi får håbe den kommer... I går var den en redning på en kald dag, som ikke var så kald som i dag......
For litt varme er det blitt i de få strålene den beærer oss med om dagen..

Tvi Tvi..

Ta meg en halv time i solariumen,  kjøre opp tempen i kroppen før man skal ut...

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar