lørdag 19. februar 2011

Outdoor bading, in minus 15 degres..





HELG!!!!!!!!
Ferdig med kvelds uken for denne måned...

I går kveld da jeg kom hjem, satt barna i badestampen i hagen og kose ( koket ) seg :)..
Etter de var ferdige og i seng, var det klar for de voksne.. Som vanlig hadde jeg ett luksus problem som vanlig... Mannen i huset klarer jo ikke å begrense fyringen... Og da blir det litt varmt etterhvert... -15 kalde ute, og godt og vell +40 i stampen.. Jeg for min del trives best på 39 grader i den...
Men det blev 1,5 time for min del oppi...

Dagen i dag:
1: Stallen, ri en økt på banen.. ( -15 her og sikkert -18/-20 på Skreia..)
2: Kjøre Axel på Hawgs opplegg..
3: Hus vask/ rydding!!!!
4: Middag med barna: ? Mc D?...
5: Butikken, kjøpe godis ;).
6:Kose kveld med barna.
7: Hente Axel en gang utpå kveld/ natten.......

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar