lørdag 25. september 2010

Gjest i huset.








Channisen`s bror: Dumle er hos oss.. Skal være her for ei lita stund mens mamman hans er i Tromsø.. Må jo atter en gang bøye meg i støvet for att Chihuahua`s er utrolig flinke med å tilpasse seg!!.. Det er første gang "bomla" er hos oss, og kan vell etter ett døgn si att han har finni si "plass" i huset.. ZZzzzznork ved min side :).. Og lek med sin søster.. Og "ræv" jages av husets tispe "terrorist" Quiz på syv mnd.. Hvor har en tanke: mitt, mitt, mitt... ;}..
Men alt i alt går det utrolig smoooood :)!.. For sikkerhet bruker vi belly band på han.. Og lurt er nokk det, for har måtte skifte innlegg noen ganger alt.. Tenke seg selv: her kommer han 1! mann ny inn i en flokk med tre tisper.. Mark my terretorry... Men regner med att det endrer seg om noen dager... Så Hanne detta går så FINT ser u!!!! ;))

Annie Me.

2 kommentarer:

  1. åååå Homla mi <3 ser at han trives <3

    SvarSlett
  2. Vi tar så godt vare på Bomle gutten din.Og han er virkelig blitt en i "gjengen" i løpet av dagen her.
    Spiser, leker, sover og henger med der det skjer.. Så virker som han trives..
    No worries Høne Mora. ;) Ditta går fiiiiint.

    Annie Me.

    SvarSlett