lørdag 4. september 2010

Og jeg er blit eier av "nytt" soveroms møble ♥ mang =)))))))!! Jippi!!




Da har det vært loppemarked i kallerud hallen i dag =).. Jeg, Linda + datter Mathea og ste-datter Jenny reiste dit sammen.. Og ja det blev med noen "lopper" hjem ♥ .. Linda kom over dette fine soveroms-møblemanget:) jippi!.. Og hun viste jo att jeg var på utkikk etter ett sånt!! Så mens hun sto å "passet" på det, sendte hun Jenny for å finne meg!! Å tro jeg nesten dånet da jeg kom bort der hvor det sto!.. : se Anne- Lise, er ikke dette sånn du er på utkikk etter sa Linda da jeg var fremme. JA!! ÅÅååå dette skal være med oss hjem, svarte jeg.. Avtalte pris og betalte med ei av de som hadde vakt.. Så kommer det fra meg: FÅR VI PLASS I BILEN TIL DETTE DA?? ehee.. Praktisk jeg ser u.. ://.. Og jo da, Linda er "erfaren" å flytte fronten serr u.. Så hun ledet igang hun=))) å inn i bilen fikk øss det!.. TUSEN TAKK LINDA for en kjempe dag, og all hjelpa fra den som kan slike stable inn i bil greier.. hi hi.
Så da gjenstår det å finne ordentlige knotter til settet.. For huff får noen forfærdelige greier dom har montert på det.. NOEN der ute i blogglandia som evt veit om noen nett sider som selger knotter formet som "diamant" etc..?????
Lurer evnt på om jeg skal male det hvitt???

Lørdags kvelden kaller..

HA EI TRIVELIG LØRDAGS KVÆLL OG FORTSATT GO HÆLJ ALLE SAMMEN =)!

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar