tirsdag 28. september 2010

Smykke stell`et..




Hei Lene: dette innlegget er dedikert til deg!! :))..

Ja.. For noen uker tilbake var jeg og Tina med Anne ned til Aurskog.. Jeg sov over fra fredag til lørdag, mens de to andre var over hele helgen.. Det var første gangen jeg var med ned til Lene og Tor.. Og mennesker med mere : mi casa su casa mentalitet skal du leite lenge etter!!! Islandshest folk detta og.. Og Lene er eieren av den store, høg reiste ( sånn som jeg liker) og flotte Adàl.. Stiller meg selv som nr 1! i kjøps rekken på den gutten..he he..
Ok- over til bildene, som er bakgrunn til dette innlegg.. Hu Lene er jo ganske så lik meg i henhold til så mangt.. Og acsessories det var et tema vi kom inn på... Blev da snakk på hvordan oppbevare.. Jeg sa da til Lene att jeg kunne blogge, min løsning på hvordan jeg oppbevarer øredobbene mine på stift.. For de med krok har jeg jo blogget før, dem henger jo i en spray lakka ramme med hønse nett..
Så: Voi`la Lene: her har du min idè.

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar