tirsdag 14. september 2010

Vårt nyinnredede inngangsparti og noen skatter.



Gammelt melke-spann og andre skatter fra kjellern hos svigerforeldre.. Skal vise frem skattene etter hvert som jeg får vasket de.. En god del ting i nysølv.. Og jeg er jo som kråka: ALT SOM SKIMRER OG GLITRER, ja,, det må jo være av "stor" verdi.. Ps: (MANNEN): Alt kommer ann på øyet som ser!!! Så dær`mehd basta!!!......Mannen: Ja, mennn er det du skal gjøre ta alt detta da!!!!;(((argh!!! Er jo alt stappa fult i huset... Begynn å kast i stella..
Jeg:Ehhhee: Jo da dette går å fint ser u!!! Må jo bare vite at dette her blir bare så fiiiiiiiint!!! Å husk att jeg er jo utdannet dekoratør så det er jo ingen grunn til å tvile på meg, dah! Dette kan jeg jo.. thi hi..
Vaske brettet har glass "rille brett"... er det av eldre eller nyere produksjon av de gamle vaske brettene??? Ps: det er kjøpt i en lokal livs stil`s butikk, som har nye og gamle ting i chabby stil :).
Svigermor sa hun hadde ett med metall rille brett, som jeg kunne få.. Hun kunne være på utkikk etter det i hjemmet ( kryp loft, boder , loft og kjeller)) Ikke alltid like lett å huske hvor man har satt vekk ting.. Og jeg takker ikke nei til det jeg da !..
Me like.

Dagen i dag begynte ved fem tiden, da Annica på jobben ringte meg.. Hennes hund var i gang med fødsel.. Og jeg har lovt henne att jeg skulle bistå henne under hendelsen.. Alt gikk vell med både mor og babiser.. :)
Kan trygt si meg trøtt og uopplagt nu..
Så teller ned for en "anstendig" tid for å legge meg.
Blir sofaen og Zzzapp for meg frem til da.

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar