onsdag 13. oktober 2010

Av og til går man på en smell..

Bilde av ryggen min, etter fallet fra hest på Mandagen. Fikk en real smell i halebeinet og nederst i ryggen, før hode oxo deisa i grusen på banen..   Trente tôlt på volte rundt Anne, da jeg mista balansen.. Da jeg mista balansen, mista jeg også tøyle kontakten.. Oppi det hele virrvarret sku jeg prøve å hente inn igjen tøylene, og klarte å smekke til Glampi med pisken =((.. Og pisk er ikke han særlig trygg på.. Det endte da med att han slo over til galopp...  Da ble det jo ikke noe enklere for meg å prøve å få samla meg på plass igjen.. Så da endte det i en "potet sekk" som måtte dundre i ett stort smell i bakken.. Ble slått skikkelig ut :( , for Anne fikk ikke kontakt med meg med en gang :(.. Når jeg etterhvert "våkna" kom det bare mummle og bla ut av munnen min i stede for ord...  Da jeg kom til "ord" igjen mener jeg å huske att det første jeg spurte etter var hvordan det var med hesten min :), og stakkar.. Tror nokk han ble forfjamsa av det hele han også..
Tøylene mine røk sund oxo.. Men vi "overlevde" vi..
Kom meg opp igjen i salen og fortsatte i tôlt og litt trav og det gikk veldig bra.
Takk Anne for att du "tukta" meg oppatti og fortsatte undervisningen!!

Rei tur sammen med Tina og Hrafn i går og det var en kjempe fin tur i høst sola.
Og både Glampers og mei var utrolig "skjerpa" ;)) hi hi..
I dag og morgen er to velfortjente fri dager for Glampers.

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar