søndag 10. oktober 2010

Kreativ :).

Hjemme igjen etter "konsert" i Oslo, sammen med Hilde, Faye og Trude i spektrum : David Guetta. Hadde en kjempe fiiiin tur, men sliten etter livet og aktivitetene det siste døgnet bydde på.. Nu er det sofaen og reprise av skal vi danse.. Ligger oxo i kortene att det blir en liten lur på meg om ikke lenge..   Klart å stuka venstre tommel, au au!! Da har jeg en ny og to fingre som er stuka fra før.. De to "gamle" gir fortsatt fra seg noen "skrik", hvis jeg kommer borti de i en forkjært position. :( .. De gamle er høyre tommel, tatt på knappen på bakluka på bilden min.. Skulle dytte inn knappen og den va litt hard.. Og vips så var fingeren over ett knepp.. Den andre er pekefinger på venstre.. Sku opp i på Glampi.. Og i stede for å plasere 4 fingre under salen i det man skal "dra" seg på... Så endte 3 under og peke finger bøyd på oversiden.. I det jeg kommer på "topp" ligger all mi vekt på pekefingeren og ett kjempe knakk høres fra fingerer.. Hva som er skjedd i natt huskes ei..;/..Bildet er av ett armband jeg laget i forige uke.. For photo shooten blev det hengt opp i Hoya blomste buen med metal hjertet..

Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar