mandag 18. oktober 2010

Hurtig mat.. ♥ ♥. Og Innlegg nr: 150!!!

   ♥ ♥ ♥                                                                                                                                           ♥ ♥ ♥
Henrik (og jeg) har vært på røntgen av hoftene hanses i dag.. Og da benyttet vi anledningen til å kjøre drive inn=))!! I fotografi stunden manglet maten til Pap`sen: den reiste jeg og Henrik innom jobben til han med. Han skal jobbe lang dag i dag så det satte han pris på.. Reiste så videre å henta Hedda på skolen ( skolen var ferdig, men hun var på lekse hjelp.. og fikk lov til å slippe de siste 10 min.).. I Hedda sin milkshake oppdaget vi att det var ett ♥ hjerte! :O)! hi hi
Så i skrivende stund nytes det mc`rn mat med gaffel, slik att man kan knotte på pc`n samtidig..
Henrik: Mc Fish,  Hedda: Mc Chicken og Jeg (+ Pap`sen) : Big Tasty..Yum Yum!!

Annie Me.

Dette er da mitt innlegg nr: 150!! Oi Oi!!! Blir jo reint imponert over meg selv jo.. Hipp Hipp Hurra for Bloggen min!!
Koser meg i Blogglandia og trives med å være ett "medlem" i bloggsamfunnet .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar