fredag 22. oktober 2010

På Stenberg med Kjersti og tilsammen 7 firebeinte.
















 I dag er det fredag, og jeg har hatt en ferie dag.. Ringte Kjersti ved litt før ti tiden.. Jeg lurte på om hun og hundene ville være med meg og hundene opp på Stenberg.. Ohhh Yeay, det ville hun.. Reiste opp og hentet henne ved ellve tiden og var hjemme igjen kl 13 30..
Turen var kjempe fiiiiiin, men litt kaldt... Hadde med oss kakao, eplepai og pepperkaker.. Hadde heldigvis med meg et fleecteppe, vi kunne ha på krakken å sitte på..  Ikke kommet noe snø her ennu, men for ca ti min kom det noen tynne hvite fnugg dalende.. Ble ikke noe mere ut av det..
Nu er det helg, og denne helg vill for det meste omfatte hest 24/7..

Go Hælj Godt Folk!!!
(og sorry for att det blev så mange bilder.... men når det er syv hunder med blir det jo maaaaaange bilder da..)

Annie Me.

4 kommentarer:

  1. Koooselig bilder :D
    Turen var såå kooselig ;)

    SvarSlett
  2. Det syntes jeg også :)
    Dette må vi gjenta :D

    SvarSlett
  3. :D Neste gang har vi på oss masser av klær :D

    SvarSlett