tirsdag 6. april 2010

Back to reality..



Påsken er slutt, og realiteten kaller.. Jobber 50 %, og denne uken har jeg kveld , så min arbeidstid denne uken er 16.00-21.00. Kun tre dager å jobb denne uken i og med att det var siste dag i påsken i går- mandag, og den siste dag i denne uken- fredag= reise til København med jobben.. Siste dag i påsken edit: i går: Tilbringte vi nede på verkstedet til Axel.. Da var det oppstart av Hans Olav`s Super Twin.. Og den brummet glad..Så da er det så og si klart for sesong start.. Først raicing helg blir siste helgen i april overgang til mai.. Da går turen til Kunmadaras i Ungaren.. Jeg og Axel skal ha 3 netter i Budapest først, for så å bli plukket opp av bussen..Spennende..

Well: Nå skal jeg nyte stillheten og kose meg å se en film: Secret of the monnacre ( Månedalens hemmelighet), mens jeg strikker flittig videre på sokke par nr 2.


Annie Me

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar