søndag 18. april 2010

From this to this..




Da har jeg fått gjort jobben jeg har "mannet" meg opp for i en uke^^....Jepp, føler att jeg  på en måte liksom ikke er venn med symaskinen..Så den har stått på gulvet ved spisestuen å "glist" hver dag til meg..Eheee...Men må jo innrøm att det var gjort på en, to, tre...He he.. Det var jo ikke noen stor jobb, da..

Denne helgen har ellers bare vært slappe av=).. Men vi gikk en tur på en og en halv time med hundene, Hedda og jeg i dag.. Vi gikk til Hoff ..Og Henrik hadde vært en kjempe snill gutt, hos tante..Fikk melding kl 21.30 i går kveld, og da sov han^^;..

Har kun igjen 10 runder + tå felling på herre sokkene, jeg strikker..Da det er gjort skal jeg sette meg til å feste trådene på de, og de lange sokkene som venter på montering..

Ellers: Er jo vi som mange andre i Europa spent på fly stoppen, på grunn av vulkanen på Island.. Vi skal jo til Ungaren neste lørdag..Axel ser mørkt på det.. Men jeg prøver å se litt "lys".. Plutselig er det igang igjen!


Annie Me

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar