torsdag 22. april 2010

Mote Fra Toten: By Annie.


He he.. Har endelig fått bestilt meg navne lapper, til å merke ting jeg kreèrer=)..Bestilte de på: http://www.minanamnband.se.. Spent på hvordan de ser ut live!!.. Det ville ta ca 10- 15 dager ( fra i går) før de kommer.. Så regner med att de er kommet når jeg kommer hjem fra Ungaren..... Status fly transporten om dagen er av og på.. Så krysser fingrene, tær og det som krysses kan for att det ikke blir noe kanselering tidelig lørdags morgen..( flyet går i 6- 7 tiden..)..Begynner å glede meg til turen^^;).. Skal først ha tre netter, jeg og Axel i Budapest: Shopping=).. Sove på 5 stjerners Hilton hotell..For så å bli plukket opp på tirsdagen av Team Bussen.. Så videre til racing banen i Kunmadaras.. Spådd 18- 24 varme=) !!!!.. SÅ: hvis det ikke blir noe fly, da blir Annie en smule lei seg.. Er forresten hjemme med Heddisen i dag, hoster og er snørrete.. 

Er Torsdag i dag: og symøte hos meg.. Har ennu ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal kokke i hop.. Chilli eller .. ???...


Annie Me

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar