torsdag 1. april 2010

FRI morgen har guld i munn..


Første morgen i denne påskes ferie: jeg våknet i 08 tiden. Og har hatt noen timer for meg selv. Te koppen. Blogg surfing og litt innom facen. ( små smakt på restene fra gårsdagens middag, men hysj det tenker vi ikke på). Denne dagen skal tilbringes oppe på Skei sammen med Lutten min og hennes familie. Her hjemme regner det=(. Og tror nokk dessverre ikke det er noe likere oppe på skei: Fikk en melding av Trude i sta, der hun skreiv att vi kunne veldig gjærne pakke med bade tøy. ( Bade anlegg  på hotellet der oppe). Så da pakker vi med det og ski. B.D.W : Var inne på bloggen til : Den lille feen. Og der fikk jeg masser av inspirasjon. Har x-antall med gamle dyne/pute trekk som jeg har samlet meg opp over ei god tid. Så hun hadde laget noen trekant høne/haner. Og de var helt meg. Så tenker att morgen blir påske verksted sammen med barna. Ikke utsikter for bedre vær i morgen....  Da er det på tide å få på seg litt klær og sette seg i bilen: Fjällen her kommer vi.


Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar