lørdag 3. april 2010

Retro Høne I Hus.




Av inspirasjon har jeg med masser av knot: endelig fått meg retro høne jeg også. .Inspirasjonen kommer fra denne blogg: http://dengodefeen.blogspot.com/ .. En utrolig fin blogg med masser av nydelige farger og glade (60-70talls) mønstre.. Har jo ett knippe sånne stoffer jeg oxo, etter loppe skatte jakter de senere årene. =).. KNOT: symaskinen min var jo ikke helt med meg, tråden krølla seg =(.. Så endte med å sy slutten for hånd. .Og første søm forsøk, hadde jeg klart å legge "lagene" feil. ehe.. Ikke så proff på søm fronten..=//.. Må jo fortelle att det er skikkelig fremgang på strikke sokkene mine da.. (selv om jeg mistet en dag i går....) ( ikke min skyld altså..Fylla sjuke )..Men har kommet meg over hæl strikken på begge sokkene.. Strikker begge to parallelt: da blir dem 100 % like og dem blir ett par =).. Har en tendens med å gå lei sånn litt ut i nr 2.. Men nu er det jo like spennende å vente på resultatet..Så tilbake til pinnen og ett glass med god rød vin..


Annie Me.


N by tha way: I`m In Lov3e. ( bilder kommer etter hvert) ^^;)*!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar