fredag 2. april 2010

Bakis i dag, dronning i går ^^;)*.







Hadde det knall sammen med Trude og familien i går. Jeg og Trude la oss på humle vitamin lista.. Så må jo innrømme att formen har forbedringspotensiale.. Men som jeg sier alltid: er formen ikke fult så bra dagen derpå, har det vært en vellykka kveld. Noen nye bekjentskap kunne man oxo ta med seg etter turen. =). Tusen takk for en minnerik dag og aften Lutte min!! Frister å ta oss Skei uke neste påske med vogn for denne familien og. Vi får se. Sola skimter til innimellom i dag da =). Far i huset er oppe hos Hans Olav og de forbereder sykkelen, som Hans Olav kjører Em i Super Twin på. Ungene er ute å leiker seg. Så inne er det stille og godt. Blir stort sett liggende på sofaen denne dag, vill jeg tro.

En ting som har streifet meg de siste dagen er: Jeg burde ha kjøpt inn bomull og karse frø. Sånn att barna kunne ha ordnet det til påsken. 1 året uten barnehage barn på noen år. Og må jo innrømme att jeg savner karsen på egg og leverposteien i påsken. Har jo blitt en vane å spise det. Må oxo innrømme att jeg likte vell egentlig ikke karse noe særlig de første årene. Men nu sitter jeg her og virkelig savner det. Vane menneske sa du.... Så tror nokk jeg reiser til plantasjen i morgen, hvis de er oppe. Så får barna "plante" karse, og jeg får heller spise det litt i etterkant av ferien.

Da skal jeg kose meg å se Legaly blond 2. Skriver litt mere senere.

Annie Me

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar