fredag 9. april 2010

Endring i planene..








Da er det fredag, og jeg skulle egentlig ha reist på Køben tur med jobben. Da jeg for tiden ikke "henger" med... Så ble det til att Tone tok over turen for meg=).. I stede blir det en utflukt over til Chalottenberg.. Jeg og Axel reiser over en liten tur, mens barna blir hos svigermor og svigerfar..Godt å kunne reise over uten barn..Ikke syntest de att det er noe gøy å sitte i bil så lenge, for det..Og så slipper dem å bli stressa rundt av ei mor som skal bare ditt og skal bare datt..^^..Og mor slipper å ha dårlig samvittighet for det!!.. 

Hadde forresten hyggelig besøk av Annika søster i går =)..Hun hadde med seg sine to Pommer: Armani og Prada..Bilder fra besøket.


Annie Me.


Ps: Må jo si att jeg har litt vondt av Køben turen da... =(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar