fredag 12. mars 2010

Au i halsen og en værkende kropp =(.






Paracet og Ibux doping på høyt plan de nærmeste dagene, for min del..

Forrige natten våknet jeg sånn i 03 tiden,  med ett hode som dunket, en hals som kjilte og feber.

Etter hvert har leddene kommet "etter".

Så kan vell ikke ro dette vekk.

Men men..

Får dope seg så men får jobbet de få timene mann skal jobbe i dag.

Holdt akkurat i går på "dopet"..

Så denne helgen vill jeg formodningen ikke tro blir spessielt spennende.

ER det ikke typisk att mann skal få noe slikt når mann endelig har fått ut fingeren .

: Satt meg som mål att jeg og hundene skulle gå Hedda imøte hver dag, når hun er ferdig på 

skolen.

Det gikk en dag det =( haff.

Men satse på att formen kommer seg over helgen.

For da er det ingen bønn!!

Legger til bilder fra turen på onsdagen.


Annie Me^^;)*.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar