tirsdag 30. mars 2010

Kose dress :) !



Ikke bare jeg som er fornøyd med min innvestering av 1 stk kose dress.

Hi hi. Chanel koste seg stort inni den, oppi baggen min.

Må jo fortelle att det ikke var bare bare,  å få kjøpt den!!

BikBok med en utrolig service, holdt av 2 til meg.

Kommer ned dit og prøver dem. Og syntes att de er rå kule.

Finner oxo ei hvit og svart stripete lang hette/college jakke: pris 99,- ordinert 299,-.

Skal betale: Og får beskjed ( atter en gang....): INGEN KONTAKT MED BANKEN!!!! ;( H@L..VE.........

Går da til mini banken : Og får beskjed: TRANSAKSJON KAN IKKE FORETAS !! =/

What tha fu....c....

Tar da mobilen: ringer kunde service.

Skitty miss nøgd kan man si!!!!

Får oxo 1 spørsmål om hvilken mini bank jeg prøver å ta ut penger i (dnb).

Til svar får jeg att det hadde garanter fungert i t.s.b mini bank. ha ha

Da svarer jeg : att det var vell litt drøyt svart: skal vell ikke måtte leite etter 

t.s.b mini bank. Forventer jo at kortet mitt skal fungere i hvilken som helst mini bank.

Toten spare bank, bevis ørtti : ikke mitt valg nr 1.

(hadde seg sånn att Axel hadde Nordea kortet mitt, for att han var i gtbrg dagen før å kjøpte med nye felger til bilen min.)

Såååå....

Men til slutt fikk jeg tatt ut penger i mini banken.

Etter en god del bann skap, kan man si!!

NORDEA er og blir nr 1. ( aldri hatt det minste problem med det).


Jeg og hundene hadde ei kos helg hos Cecilie og hundene hennes.

(sett bort fra att jeg ble døds sliten på fredagen, etter kjøre tur etc..)

Resten av helgen var bare helt herlig.

Shoppa STOORT på lørdag både jeg og Cecilie.

( kan vell si att jeg var vell verst). hi hi 

Blogge fyndene mine seinere.

Fikk oxo gått oss en god tur med hundene.

Bleika håret til Cecilie før jeg og hundene satte nesen i retning toten søndagen i 14 tiden.


Så atter en gang: TAKK FOR EI KJEMPE TRIVELIG HÆLJ CECILIE!!

Plutselig tilbake. ^^;)!



Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar