lørdag 20. mars 2010

Fornøy for denne gang.

Da er begge barnas barne bursdager gjort unna.

6 gutter på 6 og 7 år i 2,5 time gikk kjempe bra =))!!

Ikke knuff eller uenighet i det hele tatt.

Pølser, brus og chips.

Sjokoladekake og bløtkake.

Ballonger, glade barn og 1 sett med besteforeldre, snill og grei store søster er

oppsummeringen for denne dag.

Ost og kjeks spist.

Ingen vin i dag- formen er ikke helt bra igjen ennu, så ikke noe lysten på det.

Trude kunne få barne pike i dag, sånn att vi kunne gått ut byen i kveld... men

Lå mere eller mindre våken meste parten av natten, i hoste anfall .

Så da får man tenke fornuft^^...


Den ola shortsen jeg så på BikBok utgår =) .

Fikk en briliant ideè om å heller kikke gjennom buksene jeg har:

Og tror mann ikke jeg fant passelig bukse å klippe om til shorts=))!!

Heh, ordne sjøl.

Må jo fortelle att shortsen på BikBok koster 399; Og Bu4sen jeg hadde hjemme kjøpte jeg

på salg i jan/feb, kostet egentlig 499; men jeg betalte 79; !!!

We lov3e sales!!!!


Resten av kvelden tilbringes i sofa`n .

Prøve å se om jeg får fart på pinnen???

(Blitt lite av det i det siste=((!!! Lite inspirert for kreativt håndarbeide for tiden. Litt mere over på interiør om dagen...)


Annie Me ^^;)*.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar