søndag 21. mars 2010

Klippe, klippe sa gåsa......







Hva gjør mann ikke når mann får ett innfall av att i dag kunne jeg tenkt meg en jeans shorts??

Jo man går i klesskapet, finner en stk jeans (kjøpt på salg-hi hi), finner ei saks: KLIPP x 2!!

Så har mann en stk jeans shorts.

Ble kjempe fornøyd =) =) Og vet att denne kommer jeg til å bruke masse.

Gøy att jeg for en gangs skyld i mine redesigns forsøk sitter igjen og er kjempe fornøyd.

Hatt noen forsøk oppigjennom som ikke har vært like vellykket.

Pris: salg 79,- =) =) (ordinær pris 499,-) Liknende modell : BikBok:  399,-.

Fått tatt bilder av klærne jeg kjøpte her om dagen, kose meg i kveld å legge inn dem.

Nå skal jeg ta ei real økt: Rydde i sminke/hygiene div i elfa reolen på badet bak forrhenget: og den teller 8 hyller!!!!!

Så ja: K-A-S-T får være motto for dagen!!!!

Mye rart som vill dukke opp regner jeg med..


Annie Me.


2 kommentarer: