torsdag 25. mars 2010

Det nærmer seg helg.


Gleder meg masse til helgen- ut på tur aldri sur !!!

Skal bli koos- å se igjen alle de små. :)

Har vært utrolig flink de siste fire dagene å gått tur med hundene. Har da gått 1 til 1,5 time..

Kjempe digg å ha klart å lette rompa ut av sofaen igjen.

Blir nokk ingen lang tur i dag, da Axel er i gtbrg, jeg er aleine hjemme med barna.

Og Annica kommer på besøk en tur.

Fikk forresten en tlf i sta som jeg har gått og ventet på:

BikBok!!

Endelig har dem fått inn "kose dresser" .

Og gjett hva: hun ville gjøre meg den tjeneste å legge til side 1 av hver str ( er 2 str i dem).

Kunne legge dem av til i morgen.

Og det som oxo er helt utrolig var jo att dem bare hadde fått i 8 stk totalt!!

Det er service det!!!!

Så etter jobb i morgen bærer det innom cc og BikBok en rask tur før jeg setter snuten ned til Cecilie og gjengen.

Jippi!!!!


Da er det vell ikke lenge før det plinger på dør klokka...


Annie Me.


Bilde er av favoritt te kopp nr 2.

=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar