lørdag 13. mars 2010

Formen er desverre ikke på topp... =(















Blir en helg i sofa`ns favn..

Ligge inne og se på sola som virkelig skinner der ute.

Halsen er øm og kroppen er ikke god, så blir ikke noe fart og spenning denne helgen.

Ingen krise: plenti med planer fremover , så denne helgen var ikke en ille helg å bli syk på.

Look att the bright side..

Hadde egentlig en invitasjon inn til Oslo by`n sammen med Trude og Hilde: SASH! @ luux oslo.wmv..

Kos dere jinter!!!!!!!!!

Men det er Hawks ake fest i dag og Axel skal dit..

Så da får jeg stille opp som sjåfør.

( ikke ofte att det er jeg som er det, så da får en trø tæll når det trengs.).

Må oxo skryte litt av meg selv: for jeg har jo alltid vært litt slik anti teknisk..etc..

Men har jammen meg lært å formatere kameraet etter att jeg har ført over bilder til pc`n..

(og det klarer jeg oxo helt selv).. hi hi

Litt stolt er det jo lov til å være da...


Annie Me ^^;)*.



Ps: bildene i dette innlegget er fra turen til Praha ( Pragh) rett før jul.

Bedre sent enn aldri.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar