onsdag 10. mars 2010

Invielsen av de nye saueskinnene i sofa`n....






Flere i huset som setter pris på skinn =).

Kan tro dem koser seg på dem.

Har oxo planer for att i dag skal jeg og hundene gå og møte Hedda etter skolen,

atter en dag med mætti med solskinn og ikke så mange blå.

Men det er ikke før om tre timer- så masser av tid å njute av te ( og andre go saka).

Frokosten de siste dagene har stort sett vært brød/ knekkebrød med Tunfisk, YUmmi!!!

Utrolig hvor godt det smaker med en dasj med maiones og agurk.

(selv om det ikke ser så innbydenes ut i det du åpner boksen).

Mannen lurte på om jeg siste hunde mat her om dagen: Jeg sto å lagde til 

mat att små jentene, litt i skålene og litt i mors munn ^^;.

Da spurte mannen om jeg spiste hunde mat.. he ee...

Og det som gjør dette ennu mere gøy, er att:

Jeg serverte barna hjemmelaget lappskaus på fredagen: Og

Henrik spør om jeg serverer dem hundemat... hi hiiii..

Så edit: her i huset spiser vi menneske mat eller???..


Annie Me ^^;)*!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar