tirsdag 9. mars 2010

Tante "pose" og sisters sister =) eller noe sånt...









Siste ukers produksjoner..

Lue til meg: lyseste rosa.

Lue til Søster`n : Tante "pose" i mørk rosa.. ( hvis hun  syntest att den ble slik hun kunne tenkt seg).

x: antall ørevarmere/ head band.

Jobber forresten seint denna uken, så masser av tid for seg selv =O)!

Pinnene går ikke så fort for tiden da, selv om det kunne vært ønsket...

Er nokk inne i ei lita "tørke" om dagen.


Ellers så må jeg jo nevne att vi hadde det kjempe kos hos Annika på symøte på fredagen.

Taco pizza m/ salat og stasj .

Rød vin og kaffe/baylis..

Kan jo si att jeg kjente formen dagen derpå =(.

men men: det er vært å ha en litt dårlig dag etter en fiiin kveld =).

Takk for kvelden jinter.


Fikk oxo farget håret mitt igjen på søndagen, DEILIGT!!!!!!!!!

Få lakket neglene mine blod røde nu, så blir det bra =)


Bilder er av: siste ukes produksjoner.


Annie Me^^;)*!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar