søndag 21. mars 2010

Ny "garderoben" =) !!






Da skal jeg blogge shoppingen jeg hadde her om dagen.

Brukt den lange svart og hvit stripa lange genseren, digg å ha på seg.

Kjøpte lik i hvit og svart stripet.

De kjøpte jeg på Cubus. 199,- pr stk ( egentlig 299,- men kampanje på de).

Kjøpte 1 stk hvit og blå stripet lang bomulls topp med "puffa" ermer. ( og nei den er ikke lik den jeg kjøpte for litt tilbake! Den jeg kjøpte for ei lita stund siden er hvit med svarte striper og "normal" lengde. Og ja det er "puffa" ermer på den oxo.)

1 svar og 1 apricos lang basic topp.

3 par "snø" leopard sokker.

1 (til : ) hi hi) wett look tights.

1 stk "hekla" sjal.

1 par rosa og 1 par svarte bling øredobber.

Kjøpte oxo 1 par øredobber til Hedda : stjerner som var "olje" farget..

De falt helt i smak =)!!


Annie Me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar